sobota, 3 października 2015

Nicole Cosmetics



Cześć wszystkim! Dzisiaj troszkę o wodzie perfumowanej Nicole Cosmetics . Firma ma w swojej ofercie 3 kategorie zapachów : zapachy kwiatowezapachy świeże oraz kuszące i zmysłowe . Wybrałam sobie aromat kwiatowy z numerkiem 151 . Zdecydowałam się na ten zapach ponieważ uwielbiam słodkie, kwiatowe zapachy, skład w moich perfumach : malina, jaśmin, brzoskwinia, ananas, fiołek, piernik, bergamotka, konwalia, mech, piwonia, piżmo .
Zapach przypadł mi do gustu, jest świeży delikatny oraz wyczuwam w Nim nuty kwiatowe . Zapach jest bardzo trwały, czuć go na moich ciuchach nawet na drugi dzień , muszę przyznać, że jest naprawdę rewelacyjny i nie spodziewałam się tak doskonałej trwałości w ciągu dnia .  Perfum który otrzymałam mieści się w niewielkiej szklanej buteleczce z mrożonego szkła z logiem firmy . Jest przezroczysta, więc można kontrolować poziom zużycia . Buteleczka ma pojemność 30 ml . Pod zatyczką znajduje się wygodny i niezacinający się atomizer w sprayu . W sklepie Nicole Cosmetics znajdziecie szeroki wybór odpowiedników oryginalnych zapachów męskich i damskich . Do wyboru są różne zapachy różnych marek o różnych pojemnościach od 9 ml do 1000 ml . Ceny również są atrakcyjne  . Jeżeli także lubicie takie zapachy, to polecam wypróbować . Wybaczcie za jakość zdjęć, zdjęcia wykonałam telefonem :)  . Miłego dnia kochani!


19 komentarzy :

  1. Nigdy nie używałam tych podróbek ale slyszalam ze sa trwale ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także uwielbiam kwiatowe, słodkie zapachy ♡
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać U mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam takich próbek,ale na pewno są trawałe tak jak piszesz <3
    Fajny post <3
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt się wydaję! :) a jakie masz ładne jesenne szarości na pazurkach :)
    buziaczki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam nigdy tego produktu xD

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie. Ciekawie czy zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Będę musiała o nich więcej poczytać.
    Poklikałam w linki ;)

    http://verczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wąchałam kilka próbek i były bardzo przyjemne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam chyba kiedyś coś tej marki... ale nie pamiętam :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. great as usual :) have a nice week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam już kilka recenzji tych wód perfumowanych, ale nie przekonują mnie :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o tej firmie, ale to może być naprawdę ładny zapach ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja lubię zapachy lekko słodkie i wyraziste :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy o tej firmie nie słyszałam

    Zapraszam do mnie. Będzie miło jeżeli zostawisz po sobie ślad! ☺
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi i prezentuje sie naprawde dobrze! Musze kiedys wyprobowac! Juz echodze na stronke zobaczyc co to jest, poniewaz nigdy o owych perfumach nie slyszalam, A jesli sa trwale to wielki plus! Wlasnie takich zapachow szukam :) buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie slyszalam, ale firma prezentuje sie bardzo dobrze :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam wcześniej o takim czymś i cieszę się, że to się już zmieniło :D
    U mnie nowy post, poklikasz w linki?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja również uwielbiam słodkie i kwiatowe zapachy. Tych perfum nie znam .
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka