wtorek, 20 października 2015

Burgundy Color & Beige


Camel coat, czyli karmelowy lub po prostu beżowy płaszcz . Elegancki, beżowy, krótki płaszczyk idealny dla zwolenniczek minimalizmu w modzie, doskonale ochroni przed chłodem nadając szyku każdej stylizacji . Beżowy trencz jest doskonałym tłem dla intensywnych barw ,
trencz to modowy klasyk, który pasuje każdej z nas niezależnie od wieku czy figury.  Płaszcz w takim odcieniu to klasyka gatunku, dodatkowo barwa ta świetnie wygląda w zestawieniu z innymi kolorami . Ciepłe odcienie miodu, szlachetne beże oraz jasne brązy i karmele zawsze wyglądają elegancko oraz luksusowo . 

Płaszcz(Coat) - Yoins Spodnie(Pants) - Monashe Szal(Shwal) - Yoins Obuwie(Shoes) - Sinsay
Bransoletka - bransoletkiprzyjaznipl
Burgund to jeden z moich ulubionych kolorów jesiennych . Kolor czerwonego wina noszą wszyscy, choćby w postaci płaszcza, spodni czy swetra. Część z Nas decyduje się na burgundowe dodatki, które pięknie komponują się z musztardową żółcią czy głęboką, butelkową zielenią. Jest to kolor, który można nosić zarówno na co dzień, jak i na wieczór w zależności od typu i jakości tkaniny, z której uszyte są ubrania. Burgund jednak nie pasuje każdemu, a ze względu na ciemny odcień mogą dodać lat. Dlatego zawsze należy pamiętać, aby zachować równowagę w stylizacji, a zawsze będziemy wyglądać fantastycznie.


Świetna, wygodna, koszulka od Teequilla . Robią świetne rzeczy, warto zajrzeć. W skrócie,  zrzeszają zespół niesamowitych designerów z niebanalnymi pomysłami. Teequilla to koszulki i mega fajne kubki . Zajrzyj do sklepu .

Ciepły, przyjemny w dotyku wielki szalik w czerwoną kratę . Szalik jest nieodłącznym elementem zimowej garderoby z dwóch prostych przyczyn. Po pierwsze chroni naszą szyję przed zimnem, a po drugie za jego pomocą możemy ożywić płaszcz czy kurtkę i całkowicie odmienić w ten sposób ich wygląd. Ja wybrałam obszerny szal z zimowej kolekcji Yoins, który pozwala na tworzenie rozmaitych stylizacji. 

Do wykończenia dodałam beżowe botki Sinsay








86 komentarzy :

  1. Cudowne połączenie, uwielbiam beżowy kolor, a w połączeniu z burgundem wygląda niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się botki, narzutka i chusta! :D
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buciki i szalik ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie 😊

    Zapraszam 👋

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu szaliki :3 Świetnie się to razem komponuje.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylówka! :)
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna stylizacja, podoba mi się :) szalik cudny, a spodnie mają śliczny kolor, mam podobne :)
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja. Zgadzam sie z poprzedniczka ze szal najlepszy! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa pt. "Elf":
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/10/elf.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyglądasz ;) świetny szalik
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jesienny kolor :) ostatnio kupiłam płaszczyk w takim kolorze :) Śliczne zdjęcia

    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw , do twarzy Ci w takich kolorkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham, kocham ten szalik! super zestaw ;)

    http://modicumfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing look!! Very pretty!!

    http://dosqueavecesson3.blogspot.com.es/2015/10/avance-tendencias.html

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor spodni <3 w połączeniu z beżem daje look idealny! :) bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kurteczka ;))) Bardzo ładne zdjęcia ;**

    Poklikasz u mnie?¦ To dla mnie bardzo ważne :* Odwdzięczę sie :3

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny szalik :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Botki są po prostu genialne! Beżowy to jeden z moich ulubionych odcieni ubrań. :) A oczy to Ty masz Dziewczyno niesamowite! *___*
    Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Zapraszam do obserwacji, jeśli podoba Ci się historia, którą piszę! :)
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wygladasz ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey dear. Your blog is so sweet !
    P.S
    pretty hair

    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!



    -My 90's Bombshell Outfits-

    | Facebook | LOOKBOOK| IG@suvarna_gold | Bloglovin
    | Advertise your blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie beżowy to koloro świetnie pasujący do jesiennej aury, a do tego ten śliczny szaliczek który jest jak wisienka na torcie jesiennych outfitów!

    Zapraszam -> smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. całkowicie mój styl! :) lubię burgund w połączeniu z takim carmelem :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczny jest ten płaszczyk! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja ! ♥
    Boski szalik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne masz włosy, chciałabym mieć takie długie :).
    Piękne spodnie, szukam takich wszędzie i nie mogę znaleźć :/.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Szal cudowny, a botki zaintrygowały mnie, bo nie widziałam ich u siebie w sklepie stacjonarnym . o-o
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia! super blog!
    obserwuje i zapraszam true-less.blogspot.com

    dziękuję za komentarz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szalik w kratę jest super, bardzo pasują Ci takie barwne dodatki ;)

    Brzydki Ptak Blog
    Zapraszam do udziału w konkursie <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem zakochana w designie Twojego bloga <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. również kocham burgund :) Piękny szal :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. musze zakupic jakis fajny plaszczyk wlasnie ♥ aczkolwiek nie jestem pewna koloru..nie wiem jaki ;c
    sliczna jestes :*

    Nowy post! Cover piosenki Adele!
    http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Burgund uwielbiam! Bardzo kojarzy mi się z jesienią ;) Piękny szal! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. super post!
    http://blackmoonwalk.blogspot.com <---- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam spodnie w tym kolorze, zwłaszcza jesienią ;)

    http://verczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Również uwielbiam burgund jesienią. Szal jest świetne, sama szukam podobnego w tym sezonie. Uwagę przykuwają buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz świetnie. Czarujesz. ;* A burgund to super kolorek na jesień. :)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna stylizacja ! <3

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ładnie wyglądasz :-) szal i botki bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. zapraszam http://namazane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna stylizacja. Ja nie mogę się przekonać do płaszczy, pewnie przez to, że lubię mieć rzeczy pasujące i do eleganckich ubrań i do dresu :). I chyba mam takie same spodnie jak na zdjęciach :)
    Pozdrawiam i zapraszam :-) (klik)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też uwielbiam ten kolor, masz świetne spodnie! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny outfit, uwielbiam bordo <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Bordo na topie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastyczna stylizacja, bardzo w moim guście :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawy szalik! Sama taki poszukuję

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajnie dobrane kolory :)
    Piękne zdjęcia z piękną modelką :P

    OdpowiedzUsuń
  47. This is such a lovely post! Have a great weekend dear.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    LATEST POST: Pink Sugar Cosmetics Eye Candy Eyeshadow Palette Review and Swatches
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  48. This is such a lovely post! Have a great weekend dear.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    LATEST POST: Pink Sugar Cosmetics Eye Candy Eyeshadow Palette Review and Swatches
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  49. Burgund must Have tego roku! Bardzo przypadł mi do gustu twoj szal :))

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny post! ;-) zapraszam do mnie będzie mi milutko .;> ! ;*
    obs za obs ? :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna stylizacja ♥

    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękne zestawienie kolorów, a szal jest cudowny - koniecznie muszę taki zakupić, muszę go poszukać na tej stronie.
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście? Byłabym wdzięczna:)
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja uwielbiam burgundowy kolor i te wielkie szaliki! Są takie cieplusie i świetnie wyglądają.

    free-style-for-you-and-me.blogspot.c9

    OdpowiedzUsuń
  54. wspaniała stylizacja kochana wyglądasz świetnie, szal bardzo mi
    się podoba, wygląda cudownie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna stylizacja! :) Także kocham kolor Burgundu na jesień i ogólnie, świetnie się łączy on z czernią oraz bielą czyli jak dla mnie idealnymi kolorami, z których można zrobić naprawdę świetny look :)
    Muszę to napisać, ale kiedy zobaczyłam twoje bloga to było takie jedno, wielkie: wow! Super blog, jeśli chodzi o grafikę/szablon, ponieważ ma delikatne, dopasowane do siebie kolory i miło wygląda dla oka. Jest także przede wszystkim bardzo estetyczny co też jest ważne przy prowadzeniu bloga. Po prostu wygląd bloga: REWELACJA! :)
    Także sama treść jest taka, której często szukam w blogsferze czyli: krótko, zwięźle i na temat.
    No musiałam zostawić obserwację, bo takich blogów jak Twój to szukać ze świecą trzeba haha :D

    + Wylądowałaś dzięki swojemu blogowi u mnie w polecanych blogach w moim najnowszym poście, gratki! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  56. Super stylizacja. Barwy sa piekne. Tez od niedawna jeste wielka fanka burgunda!

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ładna stylizacja, a szal cudny po prostu! ♥
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  58. przepiękny jest ten szal! Uwielbiam wszystko co bordowe<3

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne sa te szale w kratę. Sama sobie zamówiłam taki tylko, że w jasnych kolorach. A Ty wyglądasz świetnie :))
    __
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Such a nice outfit,love it!!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam burgurndowy kolor na jesien! Pieknie sie prezentuje z bezem!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajny post ;)
    Świetne botki i szalik ;)
    Pozdrawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. boski szalik <3

    Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  64. kolorowa stylizacja ;) idealna na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny płaszcz *.* masz racje, że burgund jesieńią pasuje idealnie! Cudowne zdjęcia <3

    NOWY POSCIK! ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  66. Super buty i szalik! :) Uwielbiam połączenia beżu z czerwienią. Pozdrawiam ciepło.
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  67. Wyglądasz na prawdę świetnie ;D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajne i pomysłowe połączenie. :-*

    OdpowiedzUsuń
  69. przepiękny szalik i spodnie, fajny jesienny look :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetna stylizacja :)

    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetnie wszystko ze sobą pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. OBSERWUJE! <3 serdecznie zapraszam do siebie http://ka3iafashion.blogspot.com/ będzie mi miło jeśli dasz obs ;*

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka