czwartek, 8 grudnia 2016

Review I BlanX White Shock

Hej kochani! Chyba wszyscy marzymy o śnieżnobiałym uśmiechu . Dzisiaj na rynku mamy masę środków wybielających, między innymi pasty do zębów, paski wybielające, lampy ledowe . Jeszcze niedawno używałam czegoś podobnego, możecie zajrzeć w poprzednich wpisach . Jeżeli jesteście ciekawi, czy tym razem przyniosły one jakieś efekty, to zapraszam Was do czytania .
BlanX to marka luksusowych preparatów do higieny jamy ustnej i wybielania zębów stworzona z myślą o najbardziej wymagających . Dzisiejszy post będzie poświęcony mojej opinii o pastach wybielających, które miałam przyjemność testować uprzejmości firmy BlanxSklep

Pasta wybielająca Blanx Anty Osad
Pasta wybielająca usuwająca ze szkliwa osady spowodowane spożyciem kawy, palenia papierosów, czerwonego wina oraz osadzaniem się płytki bakteryjnej . Ma gęstą konsystencję, bardzo orzeźwiający zapach . Pasta doskonale usuwa osady ze szkliwa nazębnego, w regularnym stosowaniu wybiela zęby oraz pozostawia świeżość w ustach . Polecam szczególnie dla osób palących .
Kupisz Tutaj
Blanx White Shock intensywny system wybielający zęby
W skład zestawu wchodzi pasta do zębów, mała lampa LED, instrukcja obsługi i skala, według której możemy sprawdzić jaki odcień zębów mamy, a później porównać go z efektem końcowym. Aplikacja wygląda tak, że codziennie przez 2 minuty musiałam zaaplikować na lampę pastę a raz w tygodniu przez 10 minut . Ja jednak robiłam to częściej, średnio co drugi dzień. Po naciśnięciu guziczka zapala się niebieskie światło i gasło samoczynnie po upływie 10 minut. Producent zapewniał, że po upływie 2 tygodni moje zęby będą bielsze o 4 odcienie . Zęby owszem stały się odrobinę bielsze niż były wcześniej, jednak miałam nadzieję o efekt WOW .
Blanx White Shock pasta wybielająca aktywowana światłem z lampą LED
Pasta wybielająca aktywowana światłem z lampą led . Według producenta Blanx White Shock jest jedyną pastą na świecie z aktywnym czynnikiem wybielającym Actilux reagującym na światło, aby osiągnąć najlepsze rezultaty należało stosować ją dwa razy dziennie . Oczywiście z tej pasty jestem naprawdę zadowolona, zauważyłam lepsze efekty niż z zestawu wyżej .
Blanx Biorepair Plus Wrażliwe zęby - Pasta naprawiająca szkliwo i znosząca nadwrażliwość
Pasta do zębów BlanX BioRepair naprawia powierzchnię szkliwa, do codziennego stosowania zapewniająca pełną ochronę, chroni dziąsła oraz skutecznie zwalcza próchnicę i nieświeży oddech, zwalcza płytkę nazębną i kamień, zawiera 33% bioaktywnych cząsteczek Microrepair naprawiających szkliwo .
Blanx Biorepair Night
Intensywne działania nocą . Naprawia powierzchnię szkliwa, kiedy śpimy . Naprawia powierzchniową strukturę szkliwa i zębiny, skutecznie chroni zęby przed działaniem kwasów, kiedy śpimy tworzy na Naszych zębach specjalną powłokę ochronną o przedłużonym działaniu, zapobiega powstawaniu kamienia oraz przykrego oddechu, a to sprawia, że rano budzimy się w dobrym nastroju, mając świeży oddech, zapobiega przykremu oddechowi zapewniając Nam świeże przebudzenie każdego ranka .
Blanx Sanityzator UV + Szczoteczka
Sanityzator do szczoteczki do zębów gwarantuje zachowanie higieny szczoteczki. Wystarczy użyć szczoteczki, opłukać ją i umieścić w sanityzatorze i zamknąć pokrywkę. Sanityzacja nastąpi automatycznie .

Czy jestem zadowolona z produktów ? Na pewno przypadły mi niektóre pasty do gustu, zmienił się odcień moich zębów, ale nie do takiego efektu jakiego sobie marzyłam .

1 komentarz :

  1. Przepiękne zdjęcia i świetny wpis :)

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka