piątek, 14 października 2016

Black


Wróciłam! Jestem tylko ciekawa na jak długo . Mam nadzieję, że będzie pojawiał się raz w tygodniu nowy post . Dzisiaj prezentuję stylizację na pełnym luzie, sportową, wygodną . Sznurowane bluzki, bluzy, sukienki i body w tym sezonie to istny szał. Tak zwariowałam na tego typu ubrania z sznurkami, że mam już naprawdę tego sporo . W tym sezonie ozdobne wiązania zajmują pierwsze miejsce na podium. Ozdobne sznurowania wędrują w nowym sezonie na dekolty.
Te ultraseksowne, w kształcie litery V, już stały się hitem w garderobach . Możemy je także spotkać na bokach, taką bluzę właśnie dzisiaj Wam prezentuję . Wiązane bluzy lub sweterki to idealna alternatywa dla kobiet kochających styl sportowy. Śmiało mogą zakładać je do każdych spodni . Długość bluzy idealnie sprawdzi się np. do spodni z wysokim stanem, wiązanie na długie białe troczki, sznurowanie można regulować w zależności od okazji . Bluza wykonana z elastycznego materiału .

Bluza (Blouse) - SelfieRoom Legginsy (Leggings) - TallyWeijl Obuwie (Shoes) - Adidas





7 komentarzy :

  1. Super stylizacja :) Na dodatek masz świetną figurę :) Pozdrawiam !

    Zapraszam również na swojego bloga : coconeyla.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne buty :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zestaw,tobie chyba wszystko pasuje :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, sportowa stylizacja :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza świetna i piękna masz figurę <3

    U mnie od jutra w konkursie do wygrania power bank, głośnik bluetooth, saszetka-nerka i inne fajne gadżety :) Zapraszam! http://sandrowo.blogspot.com/2016/10/zapowiedz-konkursu-do-wygrania-power.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka