piątek, 12 grudnia 2014

Świąteczne sweterki

Hej! Dzisiaj coś w innym stylu . A mianowicie dzisiejszy wpis będzie świąteczny, czyli świąteczne sweterki, w których sama się zakochałam . Jesteśmy dalekie od proponowania takiego swetra na świąteczny prezent, przyznajemy, że do znalezienia się pod urokiem gwiazdkowych motywów w modzie niewiele nam ostatnio brakuje . Do dziś oglądamy w sklepach gwiazdkowe swetry i bluzy .  Świąteczne motywy na dobre zadomowiły się w sieciówkach – pełno ich między innymi  w Pull&Bear czy H&M. Podobnie jest w sklepach internetowych, tu
zdaje się przodować polska marka Mosquito. Dotychczas swetry i bluzy, zarówno te w norweskie wzory, jak i z nadrukami reniferów, pingwinów, choinek i gwiazdek, traktowało się jako synonim kiczu. Dziś wszystko zależy od punktu widzenia. Wprawdzie daleko im do elegancji i wciąż wydają się uosobieniem bezguścia, ale w miarę jak nabiera się do siebie i do mody dystansu, kupuje się je coraz częściej. Ja sama się zakochałam w tych wzorach więc postanowiłam zamówić w tym stylu piękny sweterek . Pokażę Wam różne wzory takich sweterków oraz jaki Ja zamówiłam . 
Propozycje;

Znajdziesz tutaj

Znajdziesz tutaj

Znajdziesz tutaj

Znajdziesz tutaj

Znajdziesz tutaj

Znajdziesz tutaj

Znajdziesz tutaj

Znajdziesz tutaj

Znajdziesz tutaj

Jest niesamowicie dużo wzorów, taki sweterek możesz podarować sobie lub komuś .

Ja już wybrałam dla siebie sweterek, nie mogę doczekać się nowej stylizacji w Nim !


Miłych zakupów kochani :*


1 komentarz :

  1. last one is so nice

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Salwar-Kameez

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka