sobota, 14 lutego 2015

Święto Zakochanych ♥



Tak więc dzisiaj 14 luty czyli wszystkim znane WALENTYNKI ♥ Jak ubrać się w Walentynki? Elegancko czy bardziej na luzie?  To zależy oczywiście od tego, gdzie planujesz spędzić ten dzień-wieczór, bo sposobów na spędzenie tego dnia jest wiele. Tegoroczne walentynki zaplanowałam sobie w pastelowych kolorach, bluzki z motywem serca czy z miłosnymi napisami to doskonałe połączenia ze stylizacjami . Akcja Pastelove Walentynki to temat bardzo wdzięczny,
romantyczny zwiewny delikatny i kobiecy. Przywodzi na myśl takie skojarzenia jak młodość, radość i świeżość.  Zrezygnowałam z oklepanej czerwieni dodatkiem jest tylko czerwone serce, postawiłam na wygodę.  Główną rolę odgrywa miętowy kardian lekko asymetryczny fason, zdobiony drobnym, oryginalnym wzorkiem, super się układa na sylwetce, a wielkim plusem jest jego jaskrawy kolor w którym obłędnie się zakochałam, dopełnieniem są spodnie także w kolorze kardianu, aby wypełnić stylizację na walentynki wybrałam białą bluzkę w serce zdobioną malutkimi serduszkami, dodatki wybrałam czarne, mianowicie buty oraz modną lakierowaną torebkę w kształcie serca . Co do fryzury moje włosy miały być w loczkach ale miałam strasznie mało czasu na kręcenie ich, więc je tylko wyprostowałam .






 
                                                            





  Cardian - Allegro
Bluzka - House
Spodnie - Allegro
Buty - Centro


Udanych Walentynek ♥

4 komentarze :

  1. Kardigan <3 CUDOWNY! Buty piękne, chociaż ja pewnie nie raz bym się w nich wykręciła :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Kardigan :) zapraszam Cię do mnie ja dopiero raczkuję więc proszę o wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow looking so nice

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka