wtorek, 21 października 2014

Moja pielęgnacja włosów


Włosy zapuszczałam dość długo, często rozjaśniałam, farbowałam itp aż do momentu gdy się naprawdę zniszczyły, musiałam skrócić włosy do ramion i od tamtej pory przestałam rozjaśniać, prostować, suszyć . Farbowałam włosy szamponami koloryzującymi lub piankami . Do odbudowy było ciężko i długo . Zaczęłam stosować przeróżnych szamponów a do tego odżywki (szampony do zniszczonych włosów, farbowanych, regenerujące, nawilżające i do tego wszystkiego odżywki z tych samych marek co szampony ) . Robiłam różne domowe specyfiki na odbudowe - które też działały (wystarczy o tym poczytać na internecie i znaleźć odpowiednią dla siebie), chodziłam do salonów fryzjerskich na odbudowe włosów z keratyną - ekstra ! Różnicę było widać od razu . Przeróżne ampułki do włosów (mogę polecić ampułki z rzepy - od tych zaczęłam odbudowę ) . Ampułek
używałam pare razy w tygodniu, później raz w tygodniu gdy zobaczyłam różnicę jakie włosy były wcześniej a jak wyglądały później, przy nałożeniu ampułki nigdy jej od razu nie zmywałam, owijałam włosy w ręcznik na 15-20 minut, tak robiłam z każdą amupłką ( można także podsuszać suszarką aby miały włosy odpowiednią ciepłą temeraturę wtedy lepiej amupłka działa ) . A jak odstawić suszarkę i prostownicę ? To trudne.. na początku nie mogłam się przyzwyczaić że nie mogę używać nic co pali włosy, więc wpadłam na pomysł na loczki - loczki przy których nie musisz używać prostownicy, lokówki itp , robiłam na noc dwa warkoczyki ewentualnie jeden w zależności jaki chciałam uzyskać efekt, rozwijałam je rano pryskając lakierem aby nie utworzyło się tzw'siano' . Mogę powiedzieć że do tej pory czasami robię to . Dlatego gdy skróciłam włosy do ramion, nie podcinałam końcówek, bo po co gdy wcale nie miałam ich zniszczonych . Końcówki się nie kruszyły ani nie łamały . Do tej pory używam wszystkiego do pielęgnacji włosów jak na początku, ale dodałam do pielęgnacji różnych nowych produktów - zagranicznych przy których włosy urosły naprawdę szybko  czytaj tutajoraz tutaj  . Co do pielęgnacji włosów, robię to codziennie - czyli myję codziennie włosy - tak wiem, że mówi się, że nie powinno się myć włosów codziennie, ale Ja moje włosy do tego stopnia przyzwyczaiłam, że muszę . Jak próbowałam zmniejszyć pielęgnacje to włosy wypadały mi garściami, więc zostałam przy codziennej pielęgnacji . Myję włosy chłodną wodą, masując opuszkami skórę głowy, poprawia krążenie . Teraz nie codziennie muszę używać jakiejś odżywki do szampnu,wystarczy mi szampon i ewentualnie dobrany olejek . Na noc włosy związuję w kucyk lub w warkoczyk, wtedy włosy się nie plączą i nie wypadają . Gdy osuszam włosy ręcznikiem, nie trę ręcznikiem końcówek, przy rozczesywaniu trzymam włosy przy nasadzie aby nie wyrywać włosów . Także do pielęgnacji brałam tabletki skrzypovita , poprawiły się włosy oraz paznokcie .


9 komentarzy :

  1. No i wreszcie interesujący wpis!
    I piękne zdjęcia :)
    Zapraszam: uusi-alku-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją uwagę natomiast przykuł sweterek, bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne masz te włosy, a sweterek uroczy!

    Pozdrawiam cieplutko
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne włosy, zazdroszczę :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę włosów,piękny kolor w dodatku zadbane i ślniące. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/06/sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne długie włosy! :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for sharing

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Lehenga-Choli

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka